10 otázek, které byste si měli položit, než se začnete bát své osamělosti

“Ženské štěstí – by bylo roztomilé poblíž, ale nic víc není potřeba.” “ je velmi kontroverzní prohlášení. Na světě je dost radosti bez mužů a problémů bez nich. Pojďme společně zjistit, co potřebujete. Pouze souhlas: upřímně odpovězte na otázky!

Existují rodinné ženy, jsou „ve vztahu“ a jsou „ve volném vyhledávání“, jak se říká na sociálních sítích. Pokud jste single, opravdu potřebujete toto hledání? Zkuste si položit pár otázek.

1. Jsem připraven otevřít své srdce?

Každý z nás má zkušenosti z minulých vztahů, jejichž vyústění někdy úplně odřízne touhu (a dokonce i schopnost) upřímně budovat nové. Znovu důvěřovat muži není snadná věc. A faleš, vypočítavost, ostražitost a sevřenost nejsou nejlepšími pomocníky, abyste se stali párem. Jste připraveni, alespoň teoreticky, otevřít se jiné osobnosti?

2. Přežil jsem minulé vztahy?

Pravděpodobně vám rozchod s „bývalým“ nebo rozvod s manželem stále způsobuje vnitřní bolest, vedete s ním duševní dialogy, hádate se, přesvědčujete, dokazujete, urážíte se znovu a znovu. Pointa zjevně není daná, tříska sedí hluboko . Takový stav prakticky vylučuje budování nových zdravých vztahů, pokud opravdu nevěříte principu „klín klínem“. Pokud si pamatujete minulost klidně, bez házení a negativity – vše je v pořádku, “volné hledání” může začít!

3. Je mi příjemné být sám?

Existují ženy, které spokojeně sedí na gauči s pletením a sledují své oblíbené televizní pořady. A nemusí to být staré panny. Jde jen o to, aby se člověk sám se sebou cítil dobře a zajímavě, je pro něj důležitý klid a žádné šoky. Proč tedy mít poblíž chrápajícího tvora s neobvyklým zápachem?

Existují však dámy, které kategoricky netolerují osamělost. Určitě vedle sebe potřebují pevné rameno, komplimenty, telecí něhu (plus jako bonus žárlivost, starosti, jestli se srdeční přítel opožďuje atd.) Pokud jste jedním z nich, má smysl to zkusit znovu a znovu. Nakonec je to naše ženská přirozenost – „bylo by vedle mě roztomilé“ .

4. Jsem spokojený sám se sebou a se svým okolím?

Štvou vás kolegové, žárlíte na vdané přítelkyně, deprimuje vás představa, že žijete s rodiči (jeden s dítětem, jen jedno atd.)? Když se žena zhroutí na druhé, je vždy nespokojená se sebou i s nimi, říkají o takových lidech: „Muž by se jí hodil!“ Není co dodat. Poznáváte se? Vpřed, k východu z této zóny nepohodlí!

READ
Proč byste se neměli při odchodu ze hřbitova otočit

5. Jsem úspěšný jako člověk?

Jste úspěšní, udělali jste kariéru, vydělali jste si byt – auto – dům na vesnici, dítě už máte, nebo děti neplánujete. Váš život je ustálený, stabilní a ani strašidelná důvěra v budoucnost vám není cizí. Potřebuje tato silná prosperující osobnost jinou pro větší harmonii?

Nebo si přiznejte, že se bez “poloviny” necítíte úplně kompletní. No, pak je vše jasné.

6. Mám prostředky na to, abych dal teplo a lásku někomu jinému než sobě?

Jste soběstační a netolerantní k cizím nedostatkům, zbožňujete dvouhodinové voňavé koupele a svého jorkšírského teriéra, na kterém si vyléváte všechnu svou adoraci a něhu? Muž v domě je úplně jiný, víte. Odpustit, pokorně, vydržet. Pouť a nakonec se otoč. milovat kohokoli. Sdílejte zájmy a buďte klidní ohledně zvyků. Vyčerpaly vás předchozí vztahy natolik, že na něco podobného nezbyly prostředky?

7. Budu moci věřit někomu, jako jsem já?

Už jsme skoro zpátky u první otázky. Právě v první fázi románu muž potřebuje flirtování, lehkost, koketování. S dalším rozvojem vztahů je nutná důvěra, jinak nebude nic fungovat. A důvěřovat mužům je v průběhu let stále obtížnější, fakt.

8. Existují v mém životě cíle, kterých mohu dosáhnout sám?

Chcete něco konkrétního a jděte si za svým cílem sami, nechcete se nechat stříkat na někoho jiného. Před námi je dlouhé období, kdy, jak se říká, není čas na osobní život (pokročilé školení, dlouhá služební cesta, přijetí milovaného dítěte do ústavu). Skvělé a bez mužů není čas na vydechnutí! Pokud to vše samozřejmě převáží myšlenku “A roky jdou pryč . “.

9. Opravdu chci vztah, nebo je to vlivem společnosti a známých?

Na schůzce se staří známí ptají na služební otázku: „Nevzali jste se (znovu)?“, A to zkazí náladu. Máma si povzdechne: „Proč jsi sám a sám, v sobotu byla svatba u Olky od třetího vchodu. “ A tak dále ve stejném duchu. A cítíte se dobře sami, ale veřejné mínění je zneklidňující. Klidně! Vyzařujte sebedůvěru a soběstačnost, nepokračujte dál.

“Nevdaná žena je neslušná!” Kdo s tím přišel, proč?

READ
Byl jsi jako dítě milován?

Opravdu chceš vztah, jo-jo-jo! Nikdo vám nic nevyčítá, ale zevnitř vás to hlodá a trápí. Takže jste odpověděli ano na otázky 1,2, 6, 7 a 5, bez ohledu na odpovědi na otázky 8 a XNUMX. Hodně štěstí, přítelkyně, dejte ti dobrého ženicha!

10. Vím, jaký by měl být muž, kterého hledám?

Ať už je ideál nakreslený v naší představě jakýkoli, chápeme samozřejmě, že živý člověk mu nemůže plně odpovídat. Pravděpodobně máte nějaká specifická kritéria, podle kterých můžete rychle zjistit, zda je muž „váš“ nebo ne. Ale pokud všichni sníme o vztahu, sníme o záblesku, chemii, vhledu, lásce na první pohled! To je opět ideální. Život je mnohem prozaičtější, ale vy (sama nebo s partnerem) do něj dokážete vnést pohádku, že?

Nový koníček, procházka, vedení deníku a další účinné techniky prověřené odborníky na sobě.

Krátkou verzi článku si můžete poslechnout. Pokud je to pro vás pohodlnější, zapněte si podcast.
Poslechněte si 4 způsoby, jak zmírnit pocit osamělosti, které používají psychoterapeuti na Yandex.Music

Všichni čelíme pocitům osamělosti, ať už to chceme nebo ne. Může se objevit náhle nebo být naším stálým společníkem. V každém případě je důležité naučit se tento faktor vnímat a správně s ním pracovat. A sotva kdo s tím může pomoci lépe než profesionální psychoterapeuti. Koneckonců jsou (stejně jako my všichni) obeznámeni s různými emocemi. Zde je několik jednoduchých tipů od odborníků, jak se vypořádat s pocity osamělosti.

1. Přijměte své pocity

Jako s každou jinou emocí, ani s osamělostí se nelze vypořádat, pokud to nepřiznáte. Odborníci poznamenávají, že takový pocit je signálem k přijetí vlastní zranitelnosti. Tím, že si všimnete změn ve svém emocionálním stavu, už děláte první krok k tomu, abyste se cítili lépe.

2. Hledejte společnost

Buďte v kontaktu s ostatními prostřednictvím sociálních sítí a instant messengerů. To pomůže vyrovnat emoce. Není nutné psát pouze příbuzným – využijte každé příležitosti k seznámení s novými lidmi.

Například sociální pracovnice Angela Amias přiznává, že ráda nachází důvody ke konverzaci i v těch nejjednodušších každodenních situacích. Výzkum upřednostňuje tento přístup. Vědci zjistili, že přátelská interakce s cizími lidmi zlepšuje náladu po zbytek dne. Prohoďte pár slov s pokladní na prodejně nebo se zákazníkem za vámi ve frontě. Zmírní to pocit osamělosti.

READ
Lidová znamení o počasí podle chování zvířat

3. Vyhoďte emoce

Angela Amias sdílela jiný způsob. Ve chvílích samoty se snaží najít spojení nejen s ostatními, ale i sama se sebou. A k tomu si vede osobní deník.

„Tato praxe mi pomáhá „spojit se“ se sebou samým. Sedět u stolu s šálkem kávy, držet oblíbené pero a meditovat nad stránkami je něco magického. To vám umožní zpomalit a poslouchat sami sebe, “řekl Amias.

4. Projděte se

Dalším způsobem, jak načerpat energii, je návštěva krásného parku nebo se jen tak nadýchat čerstvého vzduchu. Studie ukazují, že chůze snižuje příznaky úzkosti a deprese a zlepšuje náladu.

Během cvičení pozorujte, co se děje kolem, a snažte se cítit se jako součást světa kolem vás. Pocit osamění okamžitě ustoupí.

5. Proveďte duševní cvičení

Terapeutka Kate Ek má svůj vlastní malý životní hack v boji proti osamělosti. Nejprve si představí, kolik lidí žije na její ulici, pak – v oblasti, městě, zemi a tak dále. Každý z těchto tisíců a milionů lidí má své vlastní naděje, sny a obavy. Každý z nich někoho miluje. A každý někdy v životě ztratil něco velmi důležitého nebo někoho velmi blízkého.

Hlavním účelem cvičení je připomenout si, že mnoho lidí má v tuto chvíli stejnou zkušenost jako vy. Pomáhá pochopit, že nejste tak osamělí, jak se zdá.

6. Najděte příčinu svého stavu

Podle certifikované poradkyně Danity Morales Ramos nejsou naše pocity konečné, jsou jen součástí naší zkušenosti. A abychom netrpěli pocitem osamělosti, je důležité pochopit, s čím souvisí – s minulostí, přítomností či budoucností.

Pochopení, odkud ten pocit pochází, pomůže to kompetentně vyřešit. Pokud jsou původy v minulosti, musíte se co nejvíce zaměřit na svůj život v přítomnosti. A pokud se při přemýšlení o budoucnosti objeví pocit osamělosti, je to obvykle úzkost, kterou lze překonat pozitivními afirmacemi a uvědoměním.

7. Začněte s novým koníčkem

Během pandemie se terapeut Jason Drake rozhodl otevřít si soukromou praxi. Aby to mohl udělat, potřeboval zjistit jeho webovou stránku. Drake se obrátil na specialistu a strávil 12 týdnů podrobným studiem problému. V důsledku toho terapeut poznamenal, že poznávání nového předmětu a uplatňování získaných znalostí v praxi vytěsnilo z jeho mysli neustálé myšlenky na osamělost.

READ
Skrytí nepřátelé: 16 potravin, o kterých nevíte, že jsou škodlivá

Když jsme zaneprázdněni, je pro nás mnohem snazší přehlušit negativní vnitřní monolog, který hodně přispívá k pocitům smutku a izolace.

8. Dbejte na postoj k sobě

Jason Drake také věří, že způsob, jakým mluvíme sami se sebou, hraje klíčovou roli v boji proti osamělosti. Naše vědomí má obvykle tendenci být negativní. Mnohem častěji vidíme sebe a svět kolem nás černě.

Zkuste se na vše, co se děje, dívat realisticky. Když se cítíme sami, zdá se nám, že to tak bude navždy. Připomeňte si, že vše je dočasné a toto období prostě musíte překonat.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: