Japonská dieta pro nejodolnější

Japonská dieta na 7 dní je nejkratší verzí stejnojmenné techniky hubnutí: existují také schémata navržená na 13 a 14 dní. Hlavní výhodou sedmidenního režimu je, že za tak krátkou dobu lze dosáhnout působivých výsledků. Průměrný úbytek hmotnosti je 3-6 kg.

Japonská dieta na pouhý týden je však vážnou zkouškou síly vůle. Tento systém hubnutí není bezdůvodně považován za jeden z nejpřísnějších. Pokud tedy neexistuje především psychologická připravenost, neměli byste na takovou dietu chodit.

Esence japonské stravy na 7 dní

Podstata japonské stravy

Každý člověk, který se rozhodl zhubnout a k dosažení tohoto cíle zvolil japonskou dietu, musí přijít na to, co přesně hubnutí způsobuje.

Za prvé, dietní menu je velmi přísné. Prakticky se nesnídá a počet jídel je omezen na tři. Japonská dieta nezahrnuje svačiny.

Za druhé, strava je velmi nízkokalorická. V průměru člověk přijme asi 1100 kcal denně a někdy jen 700 kcal. Produkty jsou navíc vybírány tak, aby se v těle spouštěly určité chemické reakce, které jsou zaměřeny na spalování tuků.

Za třetí, během týdne člověk jí téměř výhradně bílkovinná jídla, na které se zaměřuje hlavní pozornost. Sacharidy a tuky jsou samozřejmě přítomny, ale ve velmi omezeném množství. Fakt, že jídelníček neobsahuje vlákninu, umocňuje efekt hubnutí.

Pokud se vám tyto argumenty zdají přesvědčivé, pak byste se měli seznámit se základními pravidly japonské sedmidenní diety.

Japonská dietní pravidla po dobu 7 dnů

Pořadí uvedenou v menu není možné dle vlastního uvážení upravit. To znamená, že úterní dieta nemůže být nahrazena sadou produktů, která je určena pro čtvrtek atd.

Jídla v nabídce jednoho dne nelze zaměňovat: například je zakázáno jíst k večeři ta jídla, která se spoléhají na oběd.

Káva nebo zelený čaj, který se pije k snídani, by měl být bez přidaného cukru nebo mléka.

Je vysoce nežádoucí solit jídlo během vaření. Pokud je však velmi obtížné jíst jídlo bez soli, pak je její malé množství v pokrmech přijatelné.

Je nutné důsledně dodržovat pitný režim. Musíte vypít alespoň 2 litry čisté vody bez plynu denně. Tento objem nezahrnuje kávu, čaj a kefír.

Každé ráno na lačný žaludek vypijte sklenici teplé vody. Voda se také musí vypít půl hodiny před jídlem a dvě hodiny po jídle.

Musíte správně vstoupit do stravy, na kterou byste měli začít připravovat tělo předem. Minimálně týden předem musíte přestat jíst smažená, tučná, kořeněná a příliš slaná jídla. Přednost by měla být dána vařená rýže, libové maso, zelenina a ovoce, stejně jako mléčné výrobky.

Z diety je také potřeba postupně vycházet. To znamená, že po 7 dnech se nemůžete okamžitě vrátit k nabídce, kterou osoba dříve dodržovala. Porce by se měly postupně zvyšovat. Bude také možné plynule začít zavádět uhlohydráty a tučná jídla.

Pro konsolidaci výsledku je nutné v budoucnu dodržovat správnou výživu a omezit obsah kalorií v pokrmech.

Výrobky se mohou vařit a péct, i když je možné i pražení. Ale tento způsob tepelného zpracování by se neměl zneužívat.

READ
Nebezpečné sušené ovoce: proč sušené meruňky způsobují kašel

Snídaně, oběd a večeře by měly být každý den ve stejnou dobu, nelze je vynechat.

Veškeré jídlo by se mělo žvýkat zvlášť pečlivě. To pomůže zajistit, že se produkty lépe vstřebávají a tráví, což je při tak nízkém obsahu kalorií v pokrmech mimořádně nutné.

Sklenice vody bez plynu vám umožní utlumit pocit hladu.

Aby se dieta nestala mučením pro hubnutí, můžete do ní vnést orientální příchuť. Například jezte všechno jídlo dřevěnými hůlkami. Při jídle můžete poslouchat orientální hudbu nebo sledovat asijské filmy. Díky tomu bude proces hubnutí zajímavější a neobvyklý, zejména proto, že psychologický postoj zůstává velmi důležitým prvkem v jakékoli dietě.

Jak vybrat ty správné produkty?

Jak vybrat správné produkty

Snídaně japonské diety se skládá především z kávy, protože právě tento povzbuzující nápoj umožňuje nastartovat a zrychlit metabolismus. Šálek kavárny neškodí lidem na pozadí plného zdraví, i když jej používají na lačný žaludek (po vypití sklenice teplé vody). Nejdůležitější podmínkou však je, že káva musí být kvalitní. Během diety je nepřijatelné používat kávu 3 v 1 nebo nekvalitní nápoj v prášku. Pokud člověk nemůže pít přírodní kávu, je dovoleno ji nahradit vysoce kvalitním zeleným čajem.

Zelí je jednou ze základních potravin v japonské stravě. Kromě toho, že má nízký obsah kalorií, tělo spotřebuje více energie na trávení, než přijme. Zelí je také cenným zdrojem vlákniny, která umožňuje normální fungování střev. Důležité je volit středně velké vidle, aby neměly hnilobu a plísně. Totéž platí pro výběr mrkve.

Kuřecí a hovězí maso, které se používá v jídelníčku japonské diety, musí být čerstvé. Nejlepší je vzít ne mražené, ale chlazené maso. Výrobek by měl mít nízký obsah kalorií, takže k vaření se používají kuřecí prsa a libové hovězí filé.

Ryby je také potřeba volit nízkotučné, ale zároveň by to mělo být moře, ne řeka. Lze použít například filety ze štikozubce, tresky, tresky modravé a mořského vlka. Vhodné na vaření v páře nebo do trouby treska jednoskvrnná, treska pollock a treska šafránová. Kromě toho, že tito obyvatelé moře mají nízký obsah kalorií, jsou také 100% absorbováni tělem.

I na sestavení jídelníčku budete potřebovat slepičí vejce, rajčatovou šťávu, olivový olej, nízkotučný sýr, kefír a ovoce. Můžete použít téměř jakékoli ovoce kromě banánů a hroznů.

Japonské dietní menu: tabulka

Snídaně: Káva

oběd: Sklenice rajčatové šťávy, 2 vařená vejce, salát z čínského zelí s olivovým olejem

večeře: Dušená ryba (250 g).

Snídaně: Žitný suchar, káva.

oběd: Vařené ryby (250 g), zelný salát s olivovým olejem.

večeře: Vařené hovězí maso (100 g), sklenice nízkotučného kefíru.

Snídaně: Žitný suchar, káva.

oběd: Smažená cuketa v neomezeném množství.

večeře: Vařené hovězí maso (200 g), vařená slepičí vejce (2 ks), Zelný salát.

Snídaně: Káva

oběd: Vařené vejce, sýr (50 g), vařená mrkev.

READ
Jak rychle přilákat peníze do domu a rodiny: kameny, talismany, znamení

večeře: Dvě jablka.

Snídaně: Vařená mrkev s citronovou šťávou.

oběd: Půl kila vařených kuřecích prsou, salát coleslaw s mrkví, ochucený olivovým olejem.

večeře: Dvě jablka.

Snídaně: Káva

oběd: Ryba v páře (200 g), rajčatová šťáva.

večeře: Zelný salát, dvě vařená vejce.

Snídaně: Zelený čaj.

oběd: Vařené hovězí maso (200 g), hruška.

večeře: Dušená ryba (200 g), sklenice kefíru.

Výhody japonské stravy po dobu 7 dnů

Výhody japonské stravy

Jako každá jiná technika hubnutí má japonská dieta své výhody, včetně:

Za týden můžete shodit až 6 kg nadváhy, což je velmi dobrý výsledek.

Mnoho lidí si po sedmidenním omezení jídelníčku na tento umírněný typ jídla zvykne a v budoucnu na něj přejde (myšleno malé velikosti porcí). Adaptace těla na potravinová omezení probíhá poměrně rychle.

Kromě toho, že se zbavíte nadbytečných kilogramů, dieta vám umožní odstranit toxiny z těla a normalizovat metabolismus.

Efekt japonské diety přetrvává po dlouhou dobu, ovšem za podmínky, že člověk bude i nadále správně jíst.

Tato dieta je vhodná i pro ten nejskromnější rozpočet, protože produkty, na kterých je založena, jsou cenově dostupné. Navíc je lze na pultech obchodů najít po celý rok.

Nevýhody japonské stravy po dobu 7 dnů

Omezení

Japonská strava po dobu 7 dnů má také nevýhody, mezi nimiž lze zdůraznit následující body:

Vzhledem k tomu, že obsah kalorií v denním menu je velmi nízký, člověk zažije hlad, zejména v prvních dnech po vstupu do stravy. To může způsobit slabost, ospalost a někdy i nekoordinovanost. V podmínkách blízkých mdlobám by měla být dieta opuštěna.

Dieta má určité kontraindikace, včetně kardiovaskulárních onemocnění, gastritidy, peptického vředu žaludku a dvanáctníku, onemocnění močového systému, těhotenství a kojení.

Dieta zahrnuje konzumaci 3 jídel denně a neobsahuje žádné svačiny. Většina odborníků na výživu to považuje za obrovskou nevýhodu a trvá na tom, že počet přístupů ke stolu za den by měl být alespoň pět. V opačném případě začne tělo zažívat silný stres.

Výsledky japonské diety po dobu 7 dnů

Výsledky japonské diety

Sedmidenní japonská dieta je velmi účinnou metodou hubnutí. Díky ní se můžete zbavit v průměru 5 kilo navíc a někdy i více. Konečný výsledek závisí na počáteční hmotnosti člověka a také na individuálních vlastnostech organismu. Existují důkazy, že za týden někteří lidé ztratili až 7-9 kg. Přitom jejich počáteční váha byla velmi působivá.

Kromě toho, že dieta umožňuje rychle odstranit nadváhu, bude výsledek zachován po dlouhou dobu. Jedinou podmínkou je pouze správné východisko z metody hubnutí a dodržování zásady střídmosti v jídle do budoucna.

Elvíra. Během těhotenství jsem přibrala 20 kilo navíc. Deset z nich odešlo hned po porodu a dalších deset se prostě nehnulo. Rozhodl jsem se vyzkoušet japonskou dietu a nelitoval jsem. Zbavila jsem se 5 kg za pouhý týden a voilá – váha se nevrátila. Tři měsíce už uběhly, teď mě čekají další dva měsíce, než uplynou, a opět se pokusím napravit postavu. Ano, dieta pro mě byla náročná, ale nezpůsobovala žádné vedlejší účinky.

Elena. Tuto dietu mi poradila kamarádka, jelikož jsem přes zimu přibrala 10 kg. Moc jsem nevěřil v pozitivní výsledek, ale zkusil jsem to a nebyl jsem zklamaný. Za pouhý týden jsem se zbavil 4,8 kg. Budu více hubnout a všem tuto dietu doporučuji. Obtížné, ale možné!

Alina. To ani není dieta, ale skutečný záchranný kruh pro ženy usilující o ideální postavu. V běžných dnech těžko omezuji příjem jídla. Jednou za 3 měsíce ale používám sedmidenní japonskou dietu a držím si váhu pod kontrolou. Takže žiju: přibrala jsem 4-5 kg, týden hubnu. Váha se nevrací dlouho – asi 3 měsíce, za předpokladu, že mám sklony k nadváze a jím, co chci. Doporučuji vyzkoušet všechny dívky s podobným problémem.

Varování! Informace slouží pouze pro informační účely a nelze je použít pro vlastní diagnostiku a léčbu. Vždy se poraďte s odborným lékařem!

READ
Muži o rtěnce

Japonská strava - nejoblíbenější možnosti

To, že lidé v Japonsku netrpí obezitou, je dáno speciálním způsobem stravování, na jehož základě odborníci na výživu sestavili jídelníček nazvaný „japonská dieta“. Je založena na konzumaci nízkokalorických potravin – tuků a sacharidů. Japonská dieta je považována za jednu z nejúčinnějších, její účinností je úbytek až 8 kg za pouhé dva týdny.

Nejúčinnější japonská dieta na hubnutí

Účinnou dietu vyvinuli odborníci na výživu z kliniky Jaex. Při jeho přísném dodržování po dobu dvou týdnů dochází k úplné restrukturalizaci metabolismu, která přetrvává minimálně další dva roky. Japonská dieta na hubnutí zcela nesouvisí s tradičním japonským jídlem, zahrnuje potraviny jako:

Japonská dieta Yaelo

Tato japonská dieta byla vyvinuta odborníky na výživu z Yaelo Clinic, a proto dostala své jméno. Pro ty, kteří praktikují takovou výživu, je přísně zakázán cukr, moučné výrobky a alkohol. Mezi jídly je potřeba hodně pít obyčejnou nebo minerální vodu, nežádoucí je i sůl, protože zadržuje vodu v těle. Japonské dietní menu, které se skládá z:

  • ráno je povolena sklenice kávy bez cukru;
  • oběd zahrnuje salát z vařeného zelí s máslem, sklenici rajčatové šťávy a dvě vejce natvrdo bez soli;
  • večeře se skládá ze smažené ryby ne více než 200 g.
  • ráno tradiční káva s malým sušenkou;
  • oběd zahrnuje různé ryby a salát z čerstvého zelí s trochou másla;
  • na večeři – vařené hovězí maso v množství 200 g a sklenici kefíru.
  • již známá káva s krekry;
  • oběd se skládá z dušené zeleniny – 1 cuketa nebo lilek na oleji;
  • k večeři si můžete pochutnat na 200 g vařeného hovězího masa, dvou natvrdo vařených vejcích a salátu zelný salát pokapaný olejem.
  • snídaně se skládá z šálku černé kávy;
  • oběd obsahuje 3 velké vařené mrkve, jedno syrové vejce (jen je velmi pečlivě omyjte) a 15 g tvarohu nebo nesoleného sýra;
  • k večeři je povoleno nějaké ovoce ne více než 240 g.
  • k snídani se obejdeme bez kávy a nahradíme ji salátem ze syrové mrkve posypané citrónovou šťávou;
  • k obědu vám umožní jíst velké ryby v jakékoli podobě a sklenici rajčatové šťávy;
  • k večeři trochu sladkého ovoce, ne více než 240 g.
  • snídaně se skládá z kávy;
  • k obědu můžete jíst 500 g vařeného kuřete a zelí a mrkvový salát posypaný olejem;
  • večeře se skládá ze 2 vařených vajec a máslového mrkvového salátu.
  • k snídani můžete pít čaj bez cukru;
  • oběd se skládá z 200 g vařeného hovězího masa;
  • večeře může být kterákoli z dříve nabízených, s výjimkou večeře třetí den.
  • ve dnech 8-14 opakujte od šestého dne do prvního.
READ
Není dobré: 5 šperků, které byste neměli nosit, pokud jste pověrčivý člověk

Japonská bezolejná strava

Tato japonská strava po dobu 7 dnů zcela opakuje týden výše uvedené stravy, jejím rysem je úplná absence soli. Dieta na týden normalizuje metabolismus a umožňuje vám vytvořit správné stravovací návyky. Nepřítomnost soli ve stravě po dobu jednoho týdne přináší tělu mnoho výhod:

  1. Pomáhá zbavit se nadváhy.
  2. Omlazuje tělo.
  3. Odstraní toxiny.
  4. Odstraňuje vnitřní edém.

Ale stojí za to pochopit, že výživa bez soli je kategoricky kontraindikována:

  • těhotné a kojící;
  • ti, kteří mají těžkou fyzickou práci;
  • kteří mají nemocná játra, ledviny a srdce.

Japonská proteinová dieta

Pro ty, kteří se s nadváhou potýkají řadu let, může být taková dieta bez bílkovin a soli skutečnou spásou. Na rozdíl od analogů je taková strava denně nejméně 200 g zeleniny a 250-450 g bílkovin s úplnou nepřítomností cukru a jiných sacharidů. Proto pro ty, kteří chtějí zhubnout, může být japonská dieta velkým pomocníkem.

opustit japonskou dietu

Japonská vodní dieta

Téměř všichni Japonci znají tuto zázračnou dietu:

  1. Každý den na lačný žaludek, před čištěním zubů, musíte vypít 3 sklenice teplé vody (nezbytně teplé, to je velmi důležité).
  2. Po dobu 45 minut nic nejezte ani nepijte.
  3. Jako vždy snídejte.
  4. Další jídlo není dříve než za 2 hodiny.

Japonská vodní dieta pomáhá léčit tato vážná onemocnění:

  • zácpa – 10 dní;
  • gastritida – 10 dní;
  • hypertenze – období 1 měsíce;
  • žaludeční vřed – 1 měsíc;
  • diabetes – 1 měsíc;
  • tuberkulóza – 3 měsíce;
  • psoriáza – 6 měsíců;
  • rakovina – 6 měsíců.

Ale aby byli stále zdraví, mnoho Japonců začíná svůj den teplou vodou už léta. Není zakázáno přidat do vody trochu kyseliny citronové pro chuť. Pro mnoho lidí může být pití tří sklenic najednou obtížné, proto lékaři radí začít s jednou sklenicí a postupně zvyšovat množství vypité vody.

Japonská banánová dieta

To je pravděpodobně nejjednodušší a nejchutnější způsob, jak zhubnout. Jediné, co je potřeba udělat, je nahradit tradiční snídani pár banány. Přísná japonská dieta zajišťuje vyloučení mléčných, sladkých a tučných jídel z jídelníčku. Káva a čaj nejsou vítány, jediným povoleným nápojem je voda. Jak tato dieta funguje? Banány zvyšují metabolismus, banánový škrob zasytí tělo a nechce dlouho jíst.

Japonská rýžová strava

Tato dieta je dalším účinným způsobem, jak zhubnout. Celá podstata diety spočívá v tom, že ráno začíná příjmem polopečené rýže namočené alespoň 5 dní. Po takové „snídani“ je zakázáno jíst alespoň 3 hodiny. Tato pravá japonská dieta pomáhá zhubnout minimálně 5 kilogramů za dva týdny. Co musíme udělat:

  1. Vezměte 5 sklenic vody, dejte tam 2 lžíce nevařené rýže (kdo váží více než 65 kg, potřebuje 3 lžíce).
  2. Každý den je potřeba vyměnit vodu ve sklenicích.
  3. Jakmile uplyne 5 dní, je třeba vzít rýži z první sklenice a sníst ji místo snídaně.
  4. Do prázdné sklenice je třeba přidat 2 lžíce rýže a dát ji jako poslední.
  5. Získáte tak 5 sklenic rýže, které byly na 5 dní namočené ve vodě. Rýže namočená ve vodě je „kartáč“, který shromáždí a odstraní všechny toxiny z těla. Vnitřní otoky a přebytek soli vaše tělo navždy opustí.
READ
Smích, slzy a 3000 čertů aneb Už zase tihle Rusové!

Japonská čajová dieta

Tato nová japonská dieta zahrnuje pití velkého množství japonského zeleného čaje a také:

  • 200 g masa nebo ryb denně;
  • dušená nebo čerstvá zelenina;
  • cereálie vařené v čaji v malých množstvích;
  • ne více než 150 g tvarohu denně;
  • ne více než 2 vejce k večeři;
  • večeře sestávající z 250 g ovoce.

Smyslem takové diety je, že alespoň 1,5 litru zeleného čaje stimuluje trávení, odstraňuje toxiny a přebytečné tekutiny z těla. Během očistné kúry je zakázáno pít cokoliv jiného než čaj a čistou vodu. Omezení se týká i sladkého, moučných výrobků, pečiva, soli. Těm, kteří vydrží alespoň dva týdny takové výživy, slibují odborníci na výživu úbytek minimálně 3 kg za týden.

Jak se zbavit japonské stravy?

Nezáleží na tom, kolik dní jste drželi japonskou dietu – týden nebo dva, hlavní věcí je správně se z ní dostat. Odchod z japonské stravy umožňuje další vyloučení sladkostí a škrobových potravin ze stravy. Stejně důležité je nepřejídat se večer před spaním. Tento režim vám umožní konsolidovat vynikající výsledek stravy po mnoho let.

Pokud vás trápí kila navíc, pak takový jídelníček pomůže posunout hubnutí ze země. Jak funguje japonská dieta? Vzhledem k tomu, že její strava se skládá z bílkovin, jejichž zpracování vyžaduje více energie, než je tělu dodáno, začínáme více kalorií vydávat, než přijímáme. Absence soli zabraňuje hromadění vody v tkáních a odstraňuje skryté otoky. Díky tomu se vše zbavuje 5-8 kilogramů navíc.

Francouzská dieta na hubnutí je jednou z nejoblíbenějších sérií. Existuje několik možností, které se liší délkou kurzu, složením menu, nemění se pouze omezení kalorií kvůli proteinovým produktům.

Korejská dieta je považována za jednu z nejnovějších a je oblíbená, protože za pár týdnů odstraní až 7 kilogramů nadváhy a zlepší metabolismus. Můžete najít několik možností nabídky, ale ne všechny jsou přínosné. Ty nejoptimálnější potvrzují lékaři.

Německá dieta pomůže všem: jak ženám, které na svém těle neustále nacházejí další přebytečný tukový faldík, tak mužům, kteří v této věci nejsou tak sebekritičtí, i když jsou také náchylní k přechodu do těžší váhové kategorie.

Mexickou dietu vymyslela hvězda televizního seriálu Just Maria, Victoria Ruffo. Dieta zahrnuje čerstvé ovoce a zeleninu, slepičí vejce, kávu, mléko a sýry. Při dodržování jídelníčku můžete zhubnout až 3-5 kg ​​za čtyři dny.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: