Kefírovo-jablečná dieta pro efektivní hubnutí

Kefír-jablečná strava

Jednoduchá a efektivní jablečná strava se stala oblíbenou díky své dostupnosti a rychlým výsledkům. Časem byl doplněn kefír, který snižuje přírodní kyselost jablek. V průběhu takových “vylepšení” ženské pohlaví odvodilo pomocí osobního experimentování novou metodu snižování hmotnosti. Chcete-li užít stravu kefír-jablko do provozu, musíte zjistit, jak ji používat a zda se vám vůbec hodí.

Jaká je strava

Podstata tohoto kurzu je velmi jednoduchá: stačí jíst jablka a pít kefír. Hlavní věc je udělat to správně. Předpokladem bude: nepřidávejte absolutně nic jiného než neslazený zelený čaj. Vše ostatní, na co si moderní člověk obvykle zvykne (káva, koření, rychlé občerstvení), je přísně zakázáno. Dva uvedené produkty můžete konzumovat pouze v určitém časovém intervalu. Existuje 1 jablko 6krát denně a 250 ml kysaného mléčného výrobku stejný početkrát.

Kefir obsahuje mnoho minerálů, aminokyselin a vitamínů skupiny B, E, A, PP. Snadno se vstřebává a má příznivý účinek na biologické prostředí žaludku. Bakterie, které tvoří jeho složení, mají léčivé a posilující vlastnosti. Je důležité, aby strava vybrala tento produkt opatrně. Kvalitní a přírodní kefír nesmí mít skladovatelnost delší než 10 dní. Pokud balení naznačuje období měsíce, znamená to, že se do nápoje přidávají konzervační látky a antibiotika. Takový produkt je lepší si vybrat. Láhev by měla být zcela průhledná. Takže bude možné zvážit strukturu a stav kefíru. Pokud je vrstevnatá, má sraženinu nebo nažloutlou barvu – je pravděpodobně poškozena nebo jsou porušeny podmínky skladování.

Druhou složkou jsou jablka. Jsou také plné živin a vitamínů. Pro hubnutí je hlavní složkou tohoto ovoce vláknina. Jedná se o rostlinné vlákniny ve formě pojivové tkáně. Tělo utrácí při asimilaci spoustu energie, díky níž se při jídle spaluje tuk.

Nekyslé odrůdy jsou nejvhodnější pro snížení hmotnosti: Golden Delicious, Jonagold, Idared, Antonovka atd. Přesto se názory liší. Nejčastěji doporučujeme vybrat zelené odrůdy. Nicméně, tyto plody mají vysokou kyselost. V podmínkách těžce omezené stravy může být zdraví škodlivé. Když kupujete ovoce, musíte je řádně skrýt, abyste zjistili, zda jsou hnědé a zamračené skvrny.

Příprava na dietu

Kefírovo-jablečná dieta

Nejdříve se musíte rozhodnout, zda potřebujete takové výrazné omezení v potravinách. Kefír-jablečná strava je považována za tvrdou a nouzovou dietu. Více než jeden den se k němu uchýlíte jen v extrémních případech. Pokud je čas na benígnější a dlouhodobější metody, z lékařského hlediska je lepší vybrat si je.

Ujistěte se, že věnujte pozornost kontraindikaci této stravy. Lidé s hypertenzí, problémy se žaludkem nebo s trávicími ústrojími se nesmějí uchylovat k takovým metodám samy. Ženy během laktace (zejména těhotenství) jsou přísně kontraindikovány takovými dietními omezeními.

Den před dietou potřebujete připravit své tělo. Jídlo by mělo sestávat z nízkokalorických vařených a syrových potravin.

Den předvoleb

Ráno: část ovesné vločky na vodě bez cukru a soli, zelený čaj;

Oběd: 150 g vařeného kuřecího nebo rybí filé dušené, jedno rajče nebo okurka;

Večer: deska z ovocného nebo zeleninového salátu, džus;

Před spaním: sklenici teplé vody s lžičkou medu.

Takové školení usnadní přenos budoucí “deprivace” během stravy. Kromě toho může být ukazatelem vhodnosti metody kefír-jablko. Pokud se první den stane špatným, cítit závratě, objeví se nevolnost – je to znamení, že tělo nebude udržovat budoucí stravu. V takovém případě musíte počkat alespoň 2 dne a vyzkoušet další možnosti.

READ
Proteinová dieta pro hubnutí: menu na týden, recenze, výsledky

Dalším důležitým bodem přípravy bude výběr vhodného období. Pokud se v blízké budoucnosti očekávají důležité a časově náročné záležitosti (zasedání, zprávy, svátky), je lepší odložit dietu. Sport bude těžký. Je také lepší zrušit během celého cyklu. Místo intenzivních cvičení se můžete vydat na čerstvý vzduch a cvičení na lehké ráno jsou vhodné.

Kefír-jablečná strava: možnosti

Existuje několik běžných způsobů, jak zhubnout jablka a jogurt. Nejpopulárnější z nich je dieta 7.

Jak již bylo uvedeno, seznam výrobků bude sestávat pouze ze dvou složek. Někdy můžete přidat zelený čaj místo kávy nebo občerstvení. Je důležité sledovat jasnou sekvenci a střídání složek. V den by měla být 6 jídla. Chcete-li to udělat, potřebujete 6 velké jablka a 1,5 litry kefír.

Plán napájení je velmi jednoduchý. Nejprve musíte jíst jedno jablko a po půl hodině napít předepsanou dávku nápoje (250 gr). A tak šestkrát denně během týdne.

Tak to bude vypadat takto:

7: 00 – jedno jablko;

7: 30 – 250 gramů kefíru;

10: 00 – jedno jablko;

12: 00 – jablko a tak dále.

Poslední jídlo by mělo probíhat 2-2,5 hodiny před spaním. Ráno a na oběd můžete pít čaj, a po celý den – vodu bez plynu. Pokud se zdravotní stav v jakékoli fázi výrazně zhorší – musíte okamžitě zastavit stravu.

Možnost menu kefír-jablko je určena pro velké ztráty hmotnosti. Nicméně, to je přeneseno trochu obtížnější.

Strava na 9 dnech kefír-jablek stravy

Dny produkt
První
Druhý
třetí
Pouze kefír s nízkým obsahem tuku, 1,5 litru denně
Za čtvrté
Pátá
Šestý
Pouze jablka, 6 denně
Sedmý
Osmý
Devátý
Pouze kefír s nízkým obsahem tuku ve stejném množství

Půstní den

Stojí za zmínku, že tato metoda je vhodná pouze pro silného ducha. Spotřeba jen jednoho výrobku pro 3 dny je těžké a ne pro každého. Ale, jak vyplývá z recenzí, které ztratily váhu, ztráta hmotnosti se pohybuje od 7 kg a více. Lékaři k takovým “popravám” jsou kategoricky a nedoporučují, aby dodržovali takovou stravu déle než 3 dny.

Jedinou přijatelnou variantou tohoto systému z pohledu lékařů může být krátkodobý kurz. Trvá 1 až 3 dny. V tomto období bude jídelníček vypadat jako 7denní metoda hubnutí. Tato metoda není zaměřena na ztrátu nadbytečných kilogramů, ale na čištění těla. Pokud použijete „jednodenní“ dietu, bude to půst, během kterého se pročistí střeva, normalizuje metabolismus a trávení. Takové akce budou užitečné pro každého. Za pár dní můžete nejen odstranit škodlivé komponenty a balast, ale také postavit až 2 kg.

Správná cesta ven ze stravy

Mnoho takových expresních diet je doprovázeno zaručenou ztrátou hmotnosti. Vyznačují se přísnými pravidly a dobrým výsledkem. Ale takové techniky mají také nepříjemný vedlejší účinek. Recenze lékařů na stravu na jednom kefír a jablkách jsou zřídka pozitivní. A nepříjemné kilogramy se téměř stejně rychle vrátí na své místo.

Chcete-li opravit výsledky, můžete. Chcete-li to provést, musíte zvážit absolutní neochotu opakovat celý systém ztráty hmotnosti znovu a trpělivosti.

Správný výstup z jablečné stravy by měl trvat dalších 4-5 dní. V prvním – je povoleno jíst 250 gramů vařeného libového masa. Vhodný kuře, králík nebo telecí maso. Sůl a koření se nejlépe vyhnete. Ve stejný den můžete jíst dušenou nebo syrovou zeleninu. Frekvence jídla by měla být snížena na 4-5krát.

READ
Jak často provádět anticelulitidovou masáž

V následujících fázích jsou povoleny lehké polévky, zeleninové jahody, bobule a ořechy. Tukové bujóny, obiloviny, červené maso a ryby se vrací do stravy až po 5-6 dnech.

Polévka recept na snadnou cestu ven z jídelníčku

Polévka

Tekuté potraviny pomohou obnovit normální kyselost žaludku a vodní-alkalickou rovnováhu u těch, kteří ztratili váhu. Tato polévka může být připravena pro budoucnost a bude stačit po celou dobu výroby.

Pro polévku je třeba vzít:

  • Střední brambory 2;
  • Papriky 2;
  • 200 gr zralá dýně;
  • 1 cibule;
  • 2-3 stroužků česneku;
  • 1-1,5 litrů rostlinného vývaru;
  • olivový olej;
  • špetka mleté ​​papriky.

Zelenina, s výjimkou česneku, musí být loupána a nakrájena na velké kostičky. Uspořádejte je na plech na pečení potažený papírem na pečení. Nalijte vše olejem a přikryjte stejným papírem. Poté musí být ingredience zapečené, dokud se zcela nevaří v troubě. Pečená zelenina musí být umístěna do mixéru a porazena a přidává vývar. Hotová polévka má hustou konzistenci a jasný chutný vzhled.

Výsledky stravy kefír-jablko

V případě výběru krátkodobé možnosti bude mnoho pozitivních stran. Za prvé, čištění těla ovlivní vzhled. Normální procesy trávení vedou k lepšímu blahu, k čistění pokožky, ke zvýšení celkové nálady a motivaci. To zase ovlivňuje zbytek života. Malá ztráta hmotnosti bude příjemným bonusem pro zdravé tělo. Zpravidla se používají mezivrstvy ze stran, břicha a dolních končetin.

Sedmidenní strava bude mít za následek ztrátu asi 5 kilogramů. Tento indikátor se může snížit o jednu pozici, pokud počáteční hmotnost není příliš velká. Pokud je tělesná hmotnost mnohem víc než klinická norma – budete muset rozloučit s 6-7 kg. Uvědomte si, že je docela obtížné a případy poruch jsou poměrně časté. Pokud během kurzu stále existuje zakázaný produkt, stačí pouze pokračovat v napájení. Účinnost může být snížena, ale to není důvod zcela opustit daný cíl.

“Devět dní” – nejtěžší metoda a nejúčinnější. Jeho dodržováním můžete shodit více než 6 kg zbytečné váhy. Pokud v kterýkoli den dojde k mírnému zhoršení pohody (ztráta síly, dušnost, apatie), musíte vypít sklenici teplé vody s medem. Pokud jsou pocity nepříjemnější, musíte dietu přerušit a postupně se vrátit ke svému obvyklému menu.

Ať je zvolena jakákoli volba, musíte ji správně přistupovat. Správný výběr budoucích diet – to je část případu. Musíte objektivně posoudit své schopnosti (stát nebo ne) a připravit se na ně. Postupné zotavení zajistí dosaženou váhu. A v budoucnu, abychom se znovu nevraceli k tuhým dietám, je užitečné přehodnotit naše návyky. Místo výtahu – schody. Namísto smažených pokrmů z trouby. Zdravé jídlo v průběhu času se bude zdát všechno chutnější. Sporty se stane koníčkem a tělo se stane osobní pýchou.

READ
Polyphepan pro hubnutí a odstranění toxinů

Kefír a jablka: jak kompatibilní a jak užívat na hubnutí?

V dnešní době honba za štíhlou postavou nutí stále více lidí preferovat mono-diety. Jednou z těchto diet je kefírovo-jablečná, která během krátké doby pomáhá shodit pár kilo. Výhody a nevýhody této metody hubnutí rozebereme v tomto článku.

Vlastnosti

Není žádným tajemstvím, že kefír a jablka, i jednotlivě, jsou potraviny, které přinášejí značné zdravotní výhody. Společně mají celou řadu vitamínů a minerálů nezbytných pro udržení dobré fyzické kondice.

kefír

Kefír je jedním z nejlepších pomocníků pro lidi, kteří se chtějí zbavit přebytečných kilogramů. Můžete jej pít kdykoli během dne, dokonce i v noci. Vypití sklenice produktu před spaním se nezmění na centimetry v pase, ale umožní vám pouze zbavit se návalů hladu a rychleji usnout. Kromě toho má kefír další jedinečné vlastnosti:

  • odstraňuje toxiny a toxiny z těla, čímž výrazně urychluje metabolismus;
  • upravuje práci trávení, poskytuje normální, pravidelnou stolici;
  • čistí játra a ledviny, žlučník;
  • normalizuje krevní oběh, je dobrou prevencí srdečních onemocnění;
  • pomáhá vlasům, nehtům a pleti vypadat atraktivně, což je důležité při přísné a nevyvážené dietě.

jablka

I jedno jablko denně pomáhá žít mnoho let bez nutnosti návštěvy lékaře. Stejně jako kefír i tyto plody zvyšují peristaltiku a zajišťují rychlý metabolismus. Odstraňují přebytečný cholesterol, normalizují krevní oběh. Jablka navíc pomáhají zbavit se přebytečné tekutiny, která se u lidí s nadváhou přeměňuje v otoky a nadváhu.

Plody jsou bohaté na vitamíny, obsahují nejen obrovské množství vitamínu C, ale je zastoupena téměř celá skupina B. Vitamíny jsou doplněny jódem, vlákninou, železem.

Pokud použijete kefír a jablka společně, můžete tělo nasytit všemi potřebnými látkami. Tato monodieta je jednou z nejúčinnějších, často ji doporučují odborníci na výživu a nutriční specialisté.

Výhody a nevýhody

Jednou z hlavních výhod kefírovo-jablečné diety je její dostupnost. Do obchodu můžete jít kdykoli a vždy v něm budou jablka a kefír. Dobrou zprávou je, že oba produkty nevyžadují výrazné finanční náklady. Dalším plusem je rychlé hubnutí. Zelená jablka v kombinaci s kefírem jsou výbornou ranou do otravných kilogramů. Taková strava umožňuje lidem, kteří mají od dětství sklon k nadváze, zhubnout asi 4 kg za týden, a pro ty, kteří se náhle zotavili kvůli podvýživě – všech 5. Kromě toho bude čištění těla od strusky a škodlivých toxinů dobrý bonus.

Mezi nevýhody této techniky lze zaznamenat krátkodobé výsledky. Pokud se na konci diety vrátíte k předchozí dietě, kilogramy se nejen rychle vrátí, ale přinesou s sebou i „přílohu“. Je třeba správně vystoupit ze stravy. Další nevýhodou je neustálý pocit hladu. Lidé, kteří dříve jedli dorty, smaženice a saláty s majonézou, pocítí touhu osvěžit se každou vteřinou.

Bohužel jak kefír, tak jablka zaženou hlad na krátkou dobu, takže budete muset být trpěliví a projevit veškerou svou zdrženlivost. Často je během takové stravy možné nejen podráždění, ale také nervové zhroucení.

Další nevýhodou je obsah kyselin v obou produktech. Pokud natahujete mono-dietu na dlouhou dobu, můžete skončit s bolestí žaludku, nadýmáním a progresí gastritidy a duodenitidy. Absolutní kontraindikace použití kefír-jablečné výživy jsou:

  • období těhotenství a kojení;
  • exacerbace gastrointestinálních onemocnění;
  • otrava;
  • chronické onemocnění ledvin;
  • individuální nesnášenlivost jednoho z produktů.
READ
Kurkuma na hubnutí a její léčivé vlastnosti

Pravidla dodržování

Chcete-li získat maximální výsledek ze stravy, nestačí koupit kefír a jablka. Stojí za to zvážit několik nezbytných pravidel, které vám pomohou dosáhnout vašeho cíle mnohem rychleji.

  • Získejte kefír s minimálním množstvím tuku. Nejlepším řešením by byla varianta s jedním procentem nebo bez tuku. Nekupujte také kefír, jehož trvanlivost je více než pět dní – jednoznačně obsahuje konzervanty.
  • Vybírejte zelené odrůdy jablek, červené a žluté nejsou vhodné – mají vysoký obsah cukru.
  • Nezapomínejte na dostatečný příjem vody – člověk potřebuje minimálně jeden a půl litru denně. Čím větší je váha člověka, tím více tekutin musíte vypít. Kromě toho můžete zadat neslazený zelený čaj, bylinné odvary, ale neměly by nahradit vodu.
  • Pokud už čerstvá jablka nevidíte, můžete je upéct s trochou medu a skořice. Toto rozhodnutí vašemu tělu neublíží.

Půstové dny

Kefír a jablka jsou jedním z nejlepších produktů kompatibility pro půst. Existují dvě možnosti, jak můžete toto jídlo využít při hubnutí.

  • V prvním případě musíte koupit jeden litr kefíru a jeden a půl kilogramu jablek. Potraviny můžete konzumovat podle vlastního uvážení, kdykoli budete chtít. Připravit si můžete i kefírovo-jablečné smoothie. Chcete-li to provést, smíchejte jednu sklenici kefíru s polovinou jablka v mixéru.

Ujistěte se, že pijte dostatek tekutin – čistá voda zrychlí metabolismus a proces hubnutí bude rychlejší.

  • Ve druhém případě musíte vyvinout menu. Tato malá jednodenní dieta vám pomůže zbavit se přebytečných kalorií získaných během svátečního hodování. Jakmile se probudíme, okamžitě vypijeme sklenici chladného kefíru. Po dvou hodinách musíte sníst jablko. V poledne opět popíjíme kefír. Blíže k odpolední svačině musíte sníst dvě jablka a umýt je 250 gramy fermentovaného mléčného výrobku. K večeři jíme zbývající jablka a pijeme kefír 40 minut před spaním.

Dieta menu

Existují tři typy diet na hubnutí: tři, sedm a devět dní.

Tři dny

Abyste přežili na takové mono-dietě, budete muset zkonzumovat šest zelených jablek a jeden litr kefíru denně. Jablka natáhneme do tří dávek, můžete péct jednou denně s přidáním malého množství medu. Pokud hlad velmi mučí, doplňte kefír lžičkou otrub, ale také jen jednou denně. Můžete také vypít malý šálek neslazené kávy bez mléka nebo smetany. Do jídelníčku určitě zařaďte vodu a ohřátý zelený čaj.

Sedm dní

Udržet sedmidenní dietu je mnohem obtížnější, proto je dieta doplňována malým množstvím dalších potravin. Přesto ty hlavní zůstávají stejné – jablka a kefír. Ráno můžete jíst zeleninu ve formě salátů. Například by bylo dobré připravit známý salát z rajčat a okurek, čínského zelí, okurek a hrášku, mrkve a červené řepy. Saláty lze opepřit, ale není vhodné přidávat sůl. Je také dobré připravit zeleninový guláš bez oleje.

Jablka lze také čas od času nahradit jiným ovocem. K tomuto účelu jsou vhodné pomeranče, grapefruity, kiwi, mandarinky, pomelo a různé bobule.

Nepoužívejte vysoce kalorické banány, hroznové víno, švestky a meruňky, avokádo. Jako alternativu kefíru je povoleno pít sražené mléko, zakysané těsto, fermentované pečené mléko.

Devítidenní

Pokud chcete zhubnout více než 5 kg, měli byste přejít na dietu na 9 dní. Je mnohem snazší to odolat než předchozí možnosti. Předpokladem je zařazení alespoň tří zelených jablek a 500 ml kefíru denně. Kromě toho můžete použít další nízkokalorické produkty: nízkotučný tvaroh, kuřecí nebo krůtí maso, fermentované pečené mléko, zeleninu, jogurt, ovoce. Není zakázáno pít jeden šálek neslazené kávy denně.

READ
Techniky hubnutí, diety, cvičení pro štíhlou linii

Stojí za zvážení, že pokud se omezíte v jídle, dlouho očekávaný výsledek se nemusí dostavit. Doporučuje se jíst pětkrát denně, v malých porcích. Půl hodiny před každým jídlem vypijte sklenici čisté vody, pokud vám to žaludek dovolí, můžete přidat lžíci citronové šťávy. Minimálně hodinu po jídle není vhodné pít.

Když dieta skončí, nespěchejte s návratem k předchozímu režimu. Nebezpečné jsou zejména dny vykládky a třídenní opce. Všechna ztracená kila se mohou vrátit za pár dní. Při opuštění diety mějte na paměti, že tělo bude nějakou dobu ve stresu. To znamená, že začne odkládat jakékoli jídlo „do rezervy“ ve strachu z další hladovky.

První dny je vhodné strávit pouze na nízkokalorické dietě, můžete jíst nízkotučné polévky, libový boršč, kuřecí maso, tvaroh, ovoce a zeleninu. Postupně se do stravy zavádějí kaše, tvrdé těstoviny, rostlinný olej, hovězí a telecí maso.

Pokud si chcete výsledky udržet dlouhodobě, zcela se vyhněte bílému pečivu, pečivu, vepřovému masu a syceným nápojům.

Recenze

Recenze na kefírovo-jablečnou dietu jsou smíšené. Většina lidí, kteří to na sobě vyzkoušeli, tvrdí, že tato kombinace produktů pomohla zbavit se několika kilogramů. Jsou zaznamenány nepochybné výhody stravy: dostupnost přísad, nízký obsah kalorií, schopnost konzumovat potraviny těsně před spaním. Schopnost této diety očistit tělo nezůstala bez pozornosti.

Spolu s tím mnozí tvrdí, že opustit takovou dietu je velmi obtížné, je těžké se přizpůsobit a nenabrat ztracenou váhu. Samotný režim navíc není snadné udržet, zvláště ten třídenní. To je prakticky nemožné pro ty, kteří žijí ve velké rodině, která nechce podporovat touhu člověka zhubnout. Ti, kteří hubnou, se často jednoduše zhroutí, pokud je neustále ve vzduchu cítit vůně čerstvé housky, bramborové kaše a smaženého masa. Mnoho lidí také v noci zaznamenává bolesti z hladu, které nelze ukojit ani sklenicí kefíru.

Pokud vezmeme v úvahu recenze odborníků na výživu, pak obecně schvalují tuto verzi mono-diety. Většina lékařů se shoduje, že takový režim dobře pročistí tělo a pomůže mu zotavit se po dlouhé dovolené. Někteří odborníci se však domnívají, že před použitím diety je lepší poradit se s lékařem, který vysvětlí všechny složitosti výživy.

Absolutně všichni odborníci na výživu nedoporučují držet mono-dietu déle než devět dní, protože tělo, které nedostává dostatek kalorií a vitamínů, to prostě nemusí vydržet. A to bude mít za následek nejen nervové zhroucení, ale také žaludeční problémy.

Více o kefírovo-jablečné dietě najdete v dalším videu.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: