Techniky hubnutí, diety, cvičení pro štíhlou linii

Můžete snížit tělesnou hmotnost bez vyčerpávajícího cvičení a přísných dietních omezení. Jen se musíte naučit, jak efektivně uvádět do praxe recepty na hubnutí pro lenochy.

Zhubněte bez dalšího úsilí

Pro hubnutí není nutné se striktně omezovat ve výživě nebo se věnovat fitness až do úmoru. Existují méně radikální způsoby, jak bojovat s kily navíc. Nelze je nazvat rychle působícími, ale mají své výhody:

  • Šetrné způsoby hubnutí jsou vhodné i pro ty nejlínější a neukázněné lidi. Chcete-li zahájit proces hubnutí, stačí provést řadu jednoduchých akcí dostupných pro každého.
  • Šetrný režim hubnutí umožňuje snížit časové náklady na minimum. Nemusíte trávit čas častými a dlouhými tréninky, plánováním stravy a denním počítáním kalorií v jídelníčku.
  • Způsoby, jak zhubnout pro lenochy, jsou obvykle zdraví bezpečné.

Hubnutí pro líné je založeno na jednoduchých fyzických cvičeních a jednoduché korekci výživy. Mírná fyzická aktivita, postupná změna stravovacích návyků a další způsoby hubnutí – to vše se nejlépe kombinuje, abyste rychleji dosáhli požadovaného cíle.

Osobní péče se značkou VIKING – výběr vysoké kvality pro moderní, mužné a sebevědomé

Hledáte levnou a kvalitní značku kosmetiky pro muže? Značka VIKING dokáže splnit všechny vaše potřeby.

Způsoby, jak zhubnout pro líné

Způsoby, jak zhubnout pro líné

Abychom vám pomohli zhubnout bez námahy:

  • Lékařské přípravky a doplňky stravy.

Na hubnutí se používají různé druhy léků a doplňků výživy. To může být:

  • stimulanty, které urychlují metabolismus;
  • látky, které snižují vstřebávání tuků a sacharidů v trávicím traktu;
  • látky potlačující chuť k jídlu;
  • blokátory syntézy tuku;
  • léky, které pomáhají odstranit přebytečnou tekutinu z těla.

Mezi majiteli nadbytečných kilogramů jsou velmi oblíbené čaje na hubnutí a různé bylinné odvary nabízené tradiční medicínou. Vypít šálek čaje nebo spolknout pilulku – co by mohlo být jednodušší? Ale tato metoda hubnutí dává nestabilní výsledek. Po vysazení léku se šipka vah opět začne vychylovat doprava. Navíc takové hubnutí nemusí mít nejlepší vliv na zdraví. Při dlouhodobém užívání léčiv lze pozorovat různé poruchy fungování těla. Nemluvě o tom, že téměř všechny mají kontraindikace a mohou způsobit nežádoucí účinky.

  • Nechirurgická liposukce.
READ
Kurkuma na hubnutí a její léčivé vlastnosti

Odstranění přebytečného tělesného tuku hardwarovou metodou se provádí v kosmetologických klinikách. Tuková tkáň je ovlivněna ultrazvukem, rádiovými vlnami, laserovým zářením. Upravují se určité partie těla (problémové partie), většinou to jsou hýždě, stehna, břicho a boky. Tento způsob hubnutí je finančně nákladný a neodstraní tělesný tuk navždy. Pokud nezměníte charakter stravy a nezvýšíte úroveň fyzické aktivity, přebytečný tuk v problémových partiích se opět objeví.

Podstatou vodní diety je pít pitnou vodu před každým jídlem. Měla by to být obyčejná voda – nesycená a ne minerální. Voda naplňuje žaludek, otupuje chuť k jídlu a zabraňuje přejídání. Navíc urychluje metabolické procesy v těle. Půl hodiny před každým jídlem musíte vypít až dvě sklenice vody. Voda musí být teplá.

Vodní dieta neznamená přísná dietní omezení. Ale musíte jíst vyváženě, postupně omezovat konzumaci sladkých, moučných a tučných jídel. Postupem času by měly být stravovací návyky zdravější. Taková dieta není určena pro rychlé hubnutí, ale výsledek bude udržitelný. Účinek vodní diety lze zvýšit, pokud ji zkombinujete s tréninkem na hubnutí.

Hubnutí doma: průvodce pro lenochy

Hubnutí doma: průvodce pro lenochy

Udržitelného hubnutí lze dosáhnout pomocí následujících jednoduchých doporučení:

  • Jezte pomalu. Signál sytosti přichází do mozku pozdě. Proto se ti, kteří jsou zvyklí jídlo rychle vstřebávat, neustále přejídají.
  • Vyhněte se smaženým jídlům a rychlému občerstvení. Jídlo vařte, pečte a vařte v páře. Jezte denně čerstvou zeleninu a ovoce. Vláknina v nich obsažená otupuje chuť k jídlu a zlepšuje činnost střev. Je lepší si vzít kyselé nebo kyselo-sladké ovoce – mají méně jednoduchých cukrů, jejichž přebytek se v těle přeměňuje na tuk.
  • Pijte dostatek vody. Denní příjem tekutin se vypočítává individuálně na základě tělesné hmotnosti a úrovně fyzické aktivity.
  • Dostatečně se vyspěte a choďte spát nejpozději v jedenáct. Noční sovy a ti, kteří šetří čas se spánkem, jsou více ohroženi nadbytečnými kilogramy.
  • Zařaďte do své každodenní rutiny cvičení pro lenochy. Začněte s nejjednoduššími cviky. Hlavní věc je vytvořit si návyk na každodenní cvičení. Pokud se to podaří, v budoucnu bude možné plynule a bezbolestně přejít k intenzivnějšímu tréninku.

Cvičení na hubnutí: cvičení pro lenochy

Chcete-li se snadněji zapojit do cvičení na hubnutí, dodržujte tato pravidla:

  • Během prvního týdne cvičte 30 minut denně. Poté začněte postupně prodlužovat dobu tréninku. Proveďte to až 7 minut za 45 dní. Poté pokračujte v přidávání několika minut denně, dokud nebude délka tréninku 60 minut.
  • V prvních dnech trénujte pomalým tempem. V budoucnu zvyšujte tempo postupně – od tréninku k tréninku.
  • Začněte s nejjednoduššími obecnými posilovacími cviky. Mohou to být náklony k chodidlům, dřepy, otočky, švihy nohou, kliky z kolen atd.
  • Na začátku každého tréninku na hubnutí si udělejte lehkou rozcvičku a na konci si udělejte nějaké uvolňující protahovací cviky.
READ
Dieta na hubnutí podle lunárního kalendáře na rok 2020

Majitelé nadbytečných kilogramů budou muset být trpěliví: hubnutí šetrnými způsoby je dlouhodobý proces. Pokud se však s jistotou posunete k zamýšlenému cíli, výsledek se určitě objeví a dosažená harmonie zůstane po dlouhou dobu.

Cvičení doma

Pravidla pro organizaci tělesných cvičení při hubnutí

Fyzické cvičení by mělo být mírnější než vážné sporty. Posilovací cvičení, příliš intenzivní a prodloužený výdej energie podnítí opačný proces – ukládání tuku. Proto byste se neměli fyzicky přetěžovat – sportovní zátěž může vyvolat přechod na tučný typ energie, zvýšení chuti k jídlu, což vede k souboru dalších kilogramů! Nemusíte nastavovat sportovní rekordy. Každý ví, že bývalí sportovci jsou ohroženi nadváhou poté, co skončí s velkým sportem.

Fyzické cvičení a trénink jsou součástí celkového programu hubnutí. Měli by “spálit” tuk a nic víc. Pro tento účel je vhodný lehký běh, rychlá chůze a další jednoduchá cvičení. Pokud máte možnost navštívit bazén – rozhodně ji využijte. Plavat byste měli klidně, nejlépe 45-60 minut, ne méně. Voda je chladnější než tělo a má vysokou tepelnou kapacitu, což znamená, že k ohřevu je zapotřebí další energie.

Vaše lekce by měly být pravidelné, alespoň 5x týdně, v délce do jedné hodiny. Teprve pak se můžete spolehnout na dobrý výsledek: tělo si zvykne systematicky a efektivně „spalovat“ tuky jako ohniště. Nezapomeňte na vodní procedury po tělesné výchově.

Musíte to udělat alespoň 45 minut

Je důležité vědět, že skutečný tuk se začne aktivně „spalovat“ až 15-20 minut po začátku pohybu. Prvním krokem je využití energie glukózy a uloženého glykogenu. Jejich ničení také prospívá, ale nesnižuje váhu. Poté se teplo postupně šíří tělem. To naznačuje začátek používání tuku jako paliva. Lekce by proto měly trvat alespoň tři čtvrtě hodiny, aby bylo zajištěno potřebné hubnutí.

Pokud je pro vás obtížné donutit se k tomu pravidelně, důvody jsou pravděpodobně psychologické. Chcete-li je odstranit a cvičit s potěšením, projděte si sezení AP od S. P. Semjonova.

Sada cvičení

Před každou lekcí se doporučuje několik minut chodit nebo běhat na místě jako zahřátí. A cvičení můžete pro nejlepší efekt opakovat několikrát během dne.

READ
Nejlepší lék na hubnutí

1. cvik, pro paže a ramenní pletenec.

Zvedněte ruce nahoru. Nohy na šířku ramen. Zvedněte obě ruce současně před sebe a do stran, 10-20krát. Úkol, i když je jednoduchý na provedení, zatěžuje ramenní pletenec.

Cvičení 1

Naklonění dopředu 10-15krát. Zkuste se dotknout hlavou nohou. Zde dochází k zatížení svalů dolní části zad a protažení zadní plochy těla.

předklony

Proveďte náklony v různých směrech 10krát. Přispívají k formování krásného pasu, jelikož zatěžují šikmé svaly břicha, zad a hýždí.

naklánět se na stranu

Dřepy jsou užitečné a účinné cviky. Zatěžují nohy a hýždě. Squat pro každý přístup 10-20 krát. Zátěž můžete dále zvýšit, pokud provedete lehké skoky v horním bodě nebo vezmete zátěž.

v podřepu

Houpačky nohou pomáhají zlepšit pohyblivost kloubů a pomáhají zlepšit tvar nohou a hýždí. Je nutné provést švihy vpřed, vzad a do stran 10-20krát ze stoje.

otočte nohy dopředu
otočte nohy do strany
otoč nohy dozadu

Polovina kobylky. Provádí se vleže na břiše, s pažemi nataženými podél těla. Zvedněte každou nohu 10-15krát a fixujte po dobu 3-5 sekund. Dobře odstraňuje přebytečný tuk ze hýždí a udržuje svalový tonus v oblasti břicha a dolní části zad.

cvičení na půl kobylky

Kobra. Lehněte si na břicho s pokrčenými lokty. Čelo a dlaně jsou na podlaze. Při nádechu zatněte zádové svaly a ohněte se. S výdechem se vraťte do výchozí polohy. Provádí se 2-3x. Dobře zlepšuje držení těla, posiluje záda, zlepšuje pružnost páteře.

cobra

Zvedne rovné nohy 10-15krát. Provádějí se vleže na podlaze se zády, ruce natažené podél těla. Pomalu zvedněte nohy nahoru a při spouštění se snažte nedotýkat se nohama podlahy. Dobrá zátěž na spodní část břišních svalů.

zvedání nohou

9. cvičení, pro břišní svaly, lis.

Zvedání těla 10-15krát. Výchozí pozice je podobná předchozí, ale ruce jsou za hlavou. Zvedněte trup při výdechu, snižte při nádechu. Tato zátěž posiluje horní břišní svaly.

Zdvih trupu

Zvedněte pánev do stran. Provádí se 5-8krát v každém směru s pokrčenýma nohama. Zaujměte polohu vleže na zádech, ruce za hlavou. Pokrčte kolena a zvedněte pánev střídavě v různých směrech. Tím posilujete šikmé a přímé břišní svaly.

Zvedání pánve, cvičení

Po krátkém odpočinku (1-3 minuty) opakujte cyklus cvičení tolikrát, aby sezení trvalo 45-60 minut.

Provádějte tento soubor cviků pro urychlení spalování tukových zásob každý den, doma a načerpejte harmonii!

READ
Japonská gejša dieta na hubnutí, jídelníček na 5 dní
Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: