Vosí pas Tajemství

Štíhlý pas, ploché břicho, zakulacené hýždě. Seznam ženských milovaných tužeb je nekonečný. Ale stojí to za to? Udělejte maximum pro jejich uskutečnění! MedAboutMe nabízí 7 účinných způsobů, jak získat vosí pas, stejně jako utáhnout boky a hýždě!

Osobní péče se značkou VIKING – výběr vysoké kvality pro moderní, mužné a sebevědomé

Hledáte levnou a kvalitní značku kosmetiky pro muže? Značka VIKING dokáže splnit všechny vaše potřeby.

Bod zvláštní pýchy: ideální měření pasu

Ideální parametry postavy pro každou ženu jsou jiné a ne vždy se shodují s jejími touhami. Modely “90-60-90” jsou v reálném životě vzácné a do určité míry je to dobré. Ve snaze stát se „modelkou“ totiž některé z něžného pohlaví přicházejí o zdraví, a dokonce i o život.

Než začnete zužovat pas, střízlivě zhodnoťte, jaké hodnoty chcete a můžete získat. Není třeba sahat po ideálu někoho jiného, ​​snažte se stát štíhlou a krásnou pro sebe!

Chcete-li zjistit, jaká velikost pasu je pro vás optimální, odečtěte od své výšky v centimetrech 100. Obvod pasu modelu 60 cm je tedy ideální pro ženu vysokou 1 m 60 cm.

V mladém věku je snazší ji udržovat, metabolické procesy probíhající v těle rychle probíhají a fyzická aktivita je velmi vysoká. Ale ani s přibývajícími roky byste neměli zapomínat na zdravý životní styl, který je mimochodem jediným garantem parametrů modelu.

“Vosa” pas: potřebujete to?

Když mluvíme o harmonických proporcích postavy, v první řadě se zaměřujeme na to, aby byla krásná. Tento přístup není zcela správný. Dokonalé tělo z hlediska medicíny je také vynikající zdraví. Nepřítomnost tukových usazenin na břiše a napjatost svalů v této oblasti jsou klíčem k pohodlnému pobytu každého orgánu „pod tlakem“. Během těhotenství vyvinuté svaly, které se dříve pravidelně cvičily, podporují dělohu a zabraňují stlačení pánevních žil.

Navíc, čím blíže je váš obvod pasu optimálnímu, tím menší je pravděpodobnost, že se seznámíte s tak závažnými nemocemi, jako je infarkt a mozková mrtvice, astma a cukrovka, onemocnění jater a srdeční selhání. Proto je tak důležité udělat vše pro to, aby byl pas štíhlý a krásný a vaše zdraví bylo vynikající.

7 účinných způsobů, jak získat tenký pas

7 účinných způsobů, jak získat tenký pas

  • Vyvážená výživa

Ideální stravou pro ženu jakéhokoli věku je celozrnná strava, hodně zeleniny, ovoce a bobulovin, důraz na mléčné výrobky a nízkotučné kyselé mléko. Denní menu by mělo obsahovat libové maso, ryby a mořské plody a vejce. Mezi nápoji je velmi užitečná čistá voda s citronovou šťávou a zelený čaj. Jejich pravidelné užívání zvyšuje rychlost metabolismu, což znamená, že podporuje spalování tuků. Nepřátelé tenkého pasu jsou tučná, kořeněná, slaná, moučná a sladká jídla v neomezeném množství.

Oblíbený způsob mnoha žen, jak získat harmonii v oblasti břicha. Pro efektivitu tréninku musíte obruč kroutit alespoň 10 minut denně, pouze v tomto případě poskytne dobré anaerobní zatížení svalů a urychlí spalování tuků. Pokud jste nikdy nekroutili obruč nebo jste to dělali velmi dlouho, začněte lekce s jednoduchým štěnětem hula. Jakmile si na to vaše tělo zvykne, můžete si úkol zkomplikovat – pořídit si obruč se zátěží nebo masážní obruč s dalšími vložkami. Během lekcí nikdy nezadržujte dech, jak radí mnoho hubnoucích. Ke spalování tuků a získání žádoucích parametrů je potřeba kyslík.

READ
Hvězdné fiasko: 10 celebrit, které se veřejně zostudily

Dobrým pomocníkem na cestě ke štíhlému tělu s důrazem na hubený pas může být i kurz domácích tělových zábalů a procedur v salonu. K tomu je třeba je provádět pravidelně a vybrat správný typ zábalu. Horké zábaly jsou zaměřeny spíše na zmenšení centimetrů kolem pasu a spalování tukových usazenin, zatímco studené zábaly jsou ideální pro napnutí pokožky a vytvoření krásné textury.

Oblíbenou metodou horkého zábalu je aplikace medu zahřátého do příjemného tepla na pokožku těla s následným vytvořením tepelného efektu – přikrytím pokožky těla igelitem a přikrývkou navrchu. Jednou z nejlepších metod za studena jsou zábaly z mořských řas. Princip provádění je stejný, jen s tím rozdílem, že není nutné vytvářet tepelný efekt.

Říká se tomu klasika hubnutí v oblasti pasu, ale není to tak úplně pravda. Při negramotném používání kývání lisu nejen nepomůže ztenčit pas, ale také mu přidá objem. Stane se tak díky tomu, že posílené břišní svaly zvednou tukovou vrstvu a tím se objem mírně zvětší. Aby se pas po hodinách ztenčil, musíte jednat komplexně a provádět cvičení, která ovlivňují jak břišní svaly, tak „tukové válce“. Chcete-li to provést, při kývání lisem proveďte „kroucení“ – naklánění nejen dopředu, ale také doleva a doprava – diagonálně.

To je nejen užitečné, ale také příjemné. Ranní běhání povzbudí, naplní ženské tělo energií a skvěle na něm zapracuje. Chcete-li začít hubnout lokálně, nemusíte si dávat nemožné cíle. Vyberte si snadnou trasu a běžte tempem, které vám vyhovuje. Pokud jste unavení, trochu se projděte a pokračujte znovu v běhání. Postupem času bude potřeba vzdálenost zvětšit. To bude skvělé jak pro harmonii, tak pro zdraví obecně.

Podle postřehů odborníků na krásu může štípací masáž zúžit pas až o 5 centimetrů. Chcete-li to provést, musíte provést 10-15 procedur. Po koupeli nebo sprše se suchýma rukama pracujte na problémových partiích, uchopte kůži ukazováčkem a palcem a táhněte ve vzdálenosti nejvýše jednoho centimetru od krytu. “Pinch” by neměl způsobovat bolest a ještě více poškodit pokožku. Po intenzivní rytmické masáži pokožku zklidněte lehkými tahy a zakončete modelovacím krémem.

Choreografie má velký vliv na velikost pasu a je jedno, kterým směrem se rozhodnete. Břišní tanec i dnes populární Bellydance, stejně jako latinskoamerické tance a strip plastic, dají svůj úžasný výsledek. Hlavní podmínkou je, že musíte tančit pravidelně a s radostí!

READ
Lidové léky na odstranění sputa z průdušek a plic

Odborný posudek

Elizaveta Aleksandrovna Dunicheva, primářka oddělení „Kosmetologie“, kosmetoložka, dermatoveneroložka, tricholožka na Klinice estetické medicíny MEDIKA.jpg

Elizaveta Aleksandrovna Dunicheva, vedoucí oddělení kosmetologie, kosmetolog, dermatovenerolog, tricholog Kliniky estetické medicíny “MEDICA”

Aby byl pas „osikový“, doporučuji kombinovat několik typů procedur: LPG masáž nebo manuální masáž, RF lifting, kavitace.

RF lifting břicha spočívá v tom, že pod vlivem proudu v radiofrekvenčním rozsahu je stimulována tvorba kolagenových a elastinových vláken, což dodává pokožce pružnost, kožní lalok se snižuje o 20-25%, turgor a elasticita jsou zvýšené a viditelný efekt zvedání tkáně.

LPG masáž je jednou z nejúčinnějších hardwarových metod korekce postavy, po proceduře se pas může zmenšit o 5-12 cm.

Kavitace je inovativní metoda řešení lokálních tukových zásob. Říká se jí také ultrazvuková liposukce a právě tento název je smyslem procedury. Pod vlivem vysokofrekvenčního ultrazvuku jsou tukové buňky zničeny, zatímco produkty rozpadu jsou odstraněny z těla a objem podkoží v postižené oblasti se po kurzu sníží o 30-40%. Procedura je bezbolestná a vysoce účinná a – co je obzvláště důležité! – nevyžaduje značné časové náklady. Kurz je 6-7 procedur s frekvencí jedna každých 10 dní.

Všechny tyto techniky lze použít samostatně, ale komplexní protokoly, které kombinují LPG masáž, kavitaci a RF lifting, fungují lépe a efektivněji.

Alexandra Nikolaevna Chevychelova, kosmetička NouvelClinic

Alexandra Nikolaevna Chevychelova, kosmetička NouvelClinic

Není žádným tajemstvím, že tenký pas je snem mnoha žen. Po mnoho let zůstaly parametry 90-60-90 přísným standardem krásy. Dnes jsou standardy krásy trochu rozmazané a neexistují žádné striktní hranice. Souhlasíte, křivé ženy jsou také krásné, pokud je jejich postava proporcionální.

Pas je zodpovědný především za eleganci ženské postavy. Není divu, že postava „přesýpací hodiny“ je podle mnoha průzkumů pro muže nejatraktivnější. Co ale dělat, když vás příroda stále neobdařila tenkým pasem?

Začít je potřeba samozřejmě správnou, zdravou výživou a sportem. Slovem „sport“ mám na mysli aerobní fyzickou aktivitu, a ne napumpování břicha, protože. Naším cílem je tenký pas. A aktivní silové zatížení šikmých břišních svalů pouze zvýší velikost vašeho pasu. Do zdravého životního stylu je přitom okamžitě nutné zařadit různé druhy spa, masáží a kosmetických procedur.

Například lázeňská procedura „cedrový sud“, takzvaná „minisauna“, je vynikající volbou pro zmenšení pasu. Výhodou tohoto postupu je, že se zahřeje pouze tělo, hlava zůstává mimo hlaveň a nedochází k tepelnému ovlivnění cév mozku. Proto je tato varianta vhodná i pro ty, kteří netolerují koupele a sauny.

Také různé druhy zábalů dobře poslouží ke snížení objemu. Například řasy, protože řasy jsou bohaté na jód, alginové kyseliny a obrovské množství vitamínů a minerálů. Před zákrokem mistr určitě vydrhne pracovní plochu speciálním profesionálním solným peelingem, pro lepší příjem všech látek obsažených v řasách.

READ
Láska a intriky: jak skončila série Divoký anděl.

V kosmetických/masážních místnostech lékařských center jsou většinou prezentovány profesionální přípravky pro zábaly. Účinek je dosažen zlepšením mikrocirkulace a následně odbouráváním tukových buněk, odstraňováním toxinů a přebytečné tekutiny z buněk. Již po prvním postupu je patrný pozitivní účinek. Kurz je předepsán individuálně, obvykle 8-10 procedur obden.

Pokud mluvíme o drobných usazeninách tuku a více o ochablé kůži v oblasti pasu, striích, pak v tomto případě přijdou na pomoc mezoterapie, injekce nebo mezoskútr. Kosmetička individuálně vybere přípravek (mezokoktail), který bude obsahovat látky rozkládající tukové buňky, tzv. lipolytika. Kromě lipolytik bude kompozice obsahovat i další účinné látky, například ty zaměřené na obnovu turgoru tkání, zlepšení průtoku krve a lymfy, různé druhy vitamínů a minerálů.

Počet a četnost procedur určuje kosmetolog a závisí na zvoleném léku (zejména na koncentraci lipolytik). Všechny výše uvedené postupy mají kontraindikace. Je nutná interní konzultace lékaře-kosmetologa.

Mila Shumilova, Business Development Director Center for Wellness a Body Modeling “BODY FORMING”

Jak víte, móda, vládkyně myšlenek, je nestálá osoba, ale bez ohledu na to, jak se její nálady mění, hlavním trendem každé sezóny vždy zůstává ženská postava zdobená tenkým pasem.

Je to tenký pas, který zdůrazňuje atraktivitu ženské postavy a vyrovnává proporce, které nemusí splňovat ideální standardy krásy. Odborníci z reklamního průmyslu tvrdí, že pro vytvoření účinné reklamy je důležité vybrat si ženský model s tenkým pasem – ztělesněním skutečné ženskosti. Pozornost diváka se soustředí na siluetu modelu a ostatní znaky nemají klíčový vliv na vnímání obrazu.

Muži instinktivně preferují ženy s malým pasem, protože malý pas je důležitým ukazatelem zdraví. Navíc měření obvodu pasu je mnohem orientačnější než vážení. Výzkum amerických vědců prokázal, že s každým zvětšením obvodu pasu o 5 cm se riziko vážných onemocnění zvyšuje v průměru o 9 %. Udržení tenkého pasu je tedy z mnoha důvodů velmi důležité, my vám řekneme, jak to udělat co nejefektivněji.

V první řadě se snažte vzdát škodlivých a kalorických potravin: brambůrky, hamburgery, uzeniny, uzené maso, majonézy, rohlíky, sladkosti, sycené nápoje a alkohol (alkoholické nápoje obsahují nejen prázdné kalorie, ale také odvodňují organismus). Je lepší omezit konzumaci soli, která přispívá k otokům zadržováním tekutin v těle a může způsobit neúměrné rozložení tělesného tuku.

Do jídelníčku je nutné přidat olivový olej, ořechy, avokádo a ryby – zdroje mononenasycených tuků. Tyto produkty nejen pomohou snížit množství přebytečného tuku v oblasti břicha, ale jsou také účinnou prevencí proti srdečním onemocněním, onemocněním jater, cukrovce a také rakovině prsu a plic.

Velmi důležitý je vodní režim. V průměru by měl dospělý člověk vypít alespoň 1,5 – 2,5 litru čisté vody denně. Naše osobní potřeby se však mohou od těchto průměrů lišit. Svou rychlost si můžete vypočítat pomocí jednoduchého vzorce: vynásobte tělesnou hmotnost 0,031 litru.

READ
Masivní šperky - velkolepý styl

Je vhodné dodržovat systém frakční výživy: častá (5-6krát denně) jídla v malých porcích. Objem by měl přibližně odpovídat vaší vlastní hrstce. Přestávka mezi večeří a snídaní je 12-14 hodin.

Integrovaný přístup vždy dává nejlepší výsledky, takže správná výživa musí být kombinována s povinnou fyzickou aktivitou.

Snažte se jít spát brzy, protože proces lipolýzy nastává ve večerních hodinách: od 22:00 do 2:XNUMX.

Pravidelná fyzická aktivita je druhou nezbytnou podmínkou pro udržení a udržení krásy a zdraví. A zde může pomoci inovativní EMS fitness, když to budete dělat 2-3krát týdně po dobu 30 minut, můžete dosáhnout významného úspěchu. K znatelnému úbytku objemu (až o 10-15 cm) dochází po měsíci pravidelného tréninku ve speciálních centrech pro léčení a modelaci postavy. Je důležité dodat, že hubnutí v EMS lekcích nevede ke vzniku „poklesnutí“ – tón pleti se zvyšuje úměrně s úbytkem objemu, a to platí pro lidi jakéhokoli věku.

Takový expresní trénink nejen zkracuje čas k dosažení cíle, ale také pomáhá udržovat zdraví bez vystavování těla a kloubů zbytečné zátěži, zlepšuje fungování vnitřních orgánů a udržuje je v dobré kondici.

A neméně důležitá rada: samozřejmě musíte respektovat sami sebe a milovat své tělo, pomáhat neztrácet dobrý tvar a tenký pas, protože postava je místo, kde začíná vnímání ženy.

Fitness žen. Tajemství vosího pasu!

Majitelé tenkého pasu zpravidla neudělali nic, aby to tak bylo. Nejčastěji v této vlastnosti organismu hraje důležitou roli genetická dědičnost. I ty nejštíhlejší ženy však mohou ztratit své rysy z řady různých důvodů, mezi nimiž mohou být tyto faktory: porod, metabolické poruchy nebo zpomalení, změny související s věkem, změna životního stylu atd. Tedy vědět, jak vyrobit vosí pas nikoho neruší
. Mezi metodami redukce pasu jsou nejoblíbenější ty založené na kombinaci fyzické aktivity a správné výživy.

Budeme tedy uvažovat o hlavních složkách takových metod. Základem formování pasu z hlediska fyzického tréninku jsou cvičení, která procvičují svaly v jeho oblasti. Jinými slovy, trénink na vytvoření úzkého pasu je založen jak na cviku na šikmé svaly břicha, tak na cviku na příčný sval břišní. Kromě toho, abyste věděli, jak vyrobit vosí pas, musíte zvládnout základy výživy, protože ani ten nejúčinnější tréninkový program nepřinese ani polovinu úspěchu, jako by byl kombinován s kompetentním výživovým programem. Tento program je založen na zásadách zdravé vyvážené stravy zaměřené na hubnutí.

Pojďme analyzovat podrobněji, jak vyrobit vosí pas pomocí zásad silového tréninku. Především je nutné dodržovat tréninkový režim zaměřený na aktivní spalování tělesného tuku, protože pas zpravidla narůstá díky tukovému depozitu na něm umístěném.

Nutné je však také tonizovat svaly tvořící pas nebo dokonce nějakou jejich část „spálit“. Nejčastěji v tomto případě musíte provádět cvičení pro šikmé břišní svaly, protože tvoří velmi přirozený korzet svalové tkáně, který napíná vnitřní orgány. Dále je nutné provádět cviky na příčný břišní sval.

READ
Koberce – relikvie minulosti nebo nestárnoucí klasika

Funkcí tohoto svalu je zploštění břicha, což také přispívá k formování pasu. Dále zvážíme, jak vytvořit vosí pas pomocí cvičení pro šikmé svaly, stejně jako vlastnosti tréninkového režimu. Nejprve zvažte cviky na samotné šikmé břišní svaly.

Cvičením číslo jedna je barbell nebo bodybar twists. Při tomto cvičení je důležité cítit, jak se sval při každém pohybu stahuje. Pouze takový promyšlený trénink může přinést úspěch. Je třeba poznamenat, že ani jedna metoda redukce pasu nebude úspěšná, pokud nebude doprovázena dobře navrženým výživovým programem, přirozeně zaměřeným na hubnutí.

Takže druhým nejdůležitějším ze všech cvičení pro šikmé svaly břicha je šikmé kroucení, které se provádí vleže na podlaze nebo v simulátoru se záklonem. Všechny cviky se provádějí v režimu s vysokým počtem opakování, ale každý pohyb musí být cítit. Nyní se podíváme na to, jak si vyrobit vosí pas pomocí cviků na příčný břišní sval. Tento sval dostává zátěž pouze při provádění tzv. „Vakua“. Základem tohoto cviku je zatažení břicha s jinou polohou těla a nohou. Existují tyto možnosti jeho provedení: vsedě, ve stoje, na všech čtyřech.

Kromě všeho výše uvedeného, ​​abyste věděli, jak vytvořit vosí pas, musíte také vědět, jak správně sestavit výživový program. Výživový program by tedy měl sloužit ke snížení objemu a hmotnosti těla. Strava takového programu by měla být založena především na produktech, jako je čerstvá zelenina a ovoce, obiloviny, nízkotučné mléčné výrobky, mořské plody a ryby.

Přirozeně, sacharidy by z větší části měly být pomalé trávení. Dalším důležitým bodem je, že jídla by měla mít jednotný objem a neméně rovnoměrně rozložená v čase (přestávka v jídle by neměla přesáhnout 3 hodiny.

Taková opatření mají dva hlavní cíle: nepřetěžovat trávicí trakt, který by jinak čistě fyzicky zasahoval do celkového procesu, a zvýšit rychlost metabolismu. Nicméně zpět k tréninkovému procesu. Jedním z důležitých faktorů, které potřebujete vědět, jak vyrobit vosí pas, je čas v zátěži. Pojďme to analyzovat podrobněji. Znalost správného použití tohoto tréninkového parametru umožňuje efektivněji aplikovat jak cviky na šikmé břišní svaly, tak cviky na příčný břišní sval. Doba zátěže by tedy měla být co nejdelší.

Například provedení takového cvičení, jako je otáčení těla bodybarem u některých žen, dosahuje půl hodiny a po takové zátěži se nám výsledky objevují doslova před očima. Abyste tedy věděli, jak vyrobit vosí pas, musíte mít znalosti o výživě, silovém tréninku a umět je uvést do praxe.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: